Sunday 5 January 2014

PENGEDAR SAH SHAKLEE NEGERI KEDAH

salam sejahtera...
Moga anda bahagia hari ini..

Sudah mengubah ke kehidupan yang lebih sihat dan ceria?
Jika anda sedang mencari makanan tambahan atau vitamin untuk membantu kesihatan anda,jangan ragu-ragu atau malu-malu untuk menghubungi saya.

Saya adalah Pengedar Sah SHAKLEE dengan no ID: 1069073 
untuk belian COD (cash on delivery) bagi kawasan Sungai Petani,Jitra dan Alor Setar Kedah. 
Saya berada di Sungai Petani namun boleh menghantar pesanan anda sama ada ke rumah anda atau lokasi yang anda pilih tanpa caj tambahan.Anda hanya perlu menghubungi saya dan nyatakan hajat anda itu.

oleh kerana saya juga mempunyai jadual kerja yang tetap maka ada kalanya penghantaran dibuat pada hari minggu terutamanya bagi lokasi di luar Sungai Petani.


Bagi anda yang selesa dengan belian secara pos, permintaan anda juga akan dilayan dengan sebaiknya.

Konsultasi percuma dan istimewa hanya untuk pelanggan istimewa kami.



Sila hubungi saya untuk pertanyaan lanjut.

Ieda
010-7796751 (sms / whatsapp)
emel: iedasid@yahoo.com.my
atau   idadr_maya@yahoo.com.my
FB page: https://www.facebook.com/pages/Nada-sihat/210530369130120?ref=hl

"bersama kita berusaha untuk kesihatan yang optima demi insan tersayang"

No comments: